"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы -"Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Шыңғырлау ауданы бойынша бөлімі бойынша мобильдік ХҚКО іссапарының 2017 жылдың III тоқсанына арналған кестесі (rar, 12 Kb)


Жұмыспен қамту орталығының қызметтері Азаматтарға арналған үкімет арқылы көрсетіледі  

Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бағыты бойынша қызметтерді қолжетімді ету мақсатында Жұмыспен қамту бөлімінің мамандары азаматтарды «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының фронт-офистерінде қабылдайды.

Ағымдағы жылдың наурыз айынан бастап Халыққа қызмет көрсету орталығының Орал қаласы бойынша № 1 және № 2 бөлімдеріне «Жұмыс іздеуші тұлғаларды тіркеу», «Жұмыс іздеп жүрген тұлғаларды жұмыссыз ретінде тіркеу», «Жұмыссыз азаматтарға анықтамалар беру», «Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi нысандарына қатысуға жолдамалар беру» қызметтері көрсетілуде.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы филиалы - «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің директоры Марат Бассаровтың айтуынша, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қажеттілігінің туындауына байланысты жұмыспен қамту орталығы мамандарына арнайы жұмыс орындары бөлінген. «Қазіргі таңда қоғамдық қолжетімділік пункттері мен Электрондық Үкімет порталы арқылы азаматтардың әлеуметтік статусын анықтауға болатын функционал жүзеге асырылды. Ендігі уақытта мемлекеттік корпорацияның қызмет алушылары міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға қатысу үшін «Әлеуметтік статус тағайындау» ақпараттық жүйесін қолдана алады.

Жұмыспен қамту бөлімінің қызметкерлері мемлекеттік корпорацияның Орал қаласы, Жамбыл көшесі 81 және Құрманғазы көшесі 173 мекенжайлары бойынша орналасқан фронт-офистерінде азаматтарды қабылдайтынын естеріңізге саламыз. Жұмыс кестесі: сенбі және жексенбі күндерін қоспағанда күнделікті сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.

«Азаматтарғар арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акицонерлік қоғамының

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы -

«Халыққа қызмет көрсету орталығы»

департаменті


Азаматтарға арналған үкіметте онлайн сурдоаударма қызметі іске қосылды

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында сөйлеу және есту қабілеті бұзылған азаматтарға мемлекеттік қызметтерді көрсетуде жаңа сервис пайда болды. Енді бұл адамдарға ымдау тілінің кәсіби маманы арнайы қосалқы монитордан шынайы уақыт режимінде сурдоаударма ұсынатын болады. Бұл пилоттық жоба Азаматтарға арналған үкіметтің бастамасымен «Ауған соғысының қазақстандық республикалық мүгедектер бірлестігі» қоғамдық бірлестігімен біріге отырып жүзеге асырылды.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ басқармасының төрағасы Абылайхан Оспановтың айтуынша бүгінде халыққа қызмет көрсету орталықтарында   сурдоаударма тілін меңгерген 862 маман жұмыс істеуде. «Дегенмен де, біз осымен тоқтап қалмай, одан әрі дамытуды жөн көрдік. Енді ХҚКО-ның жеңілдік терезесіне жүгінген сөйлеу және есту қабілеттері бұзылған тұлғалар ым-ишарат тілінде қажетті құжатты  қалай алу керектігін шынайы уақыт режимінде айтып беретін, онлайн сурдоаударма арқылы қызмет ала алады» - деді Оспанов.

Әзірге бұл пилоттық жоба Астана мен Алматының ХҚКО-ларында жүзеге асырылған, ал басқа аймақтарда пилоттық жобаны жүзеге асыруға дайындық жұмыстары жүргізілуде.

Сондай-ақ, Оспановтың айтуынша бүгінде «Азаматттарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы  мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді кедергісіз және сапалы  көрсетуге мүмкін болатын барлық жағдайларды жасауда. Мысалы барлық  халыққа қызмет көрсету орталықтарында пандус немесе шақырту қоңырауы, жеңілдік терезелері,  ал  1 және 2 топтық мүгедектігі бар тұлғалар Бірыңғай байланыс орталығының 1414 нөміріне қоңырау шалу арқылы ХҚКО мамандарын үйіне шақыруына болады.

Айта кетсек, өткен жылы мемлекеттік корпорация жұмыскерлері 1 және 2 топтық мүгедектігі бар азаматтарға 39 мыңға жуық қызметті үйінде көрсеткен.

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акционерлік қоғамы баспасөз қызметі


«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында

Бірыңғай гербарий қоры құрылды

 рисунок

Бүгінде «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясындағы Бірыңғай гербарий қоры Қазақстан Республикасындағы гербарийлердің маңыздылығы мен сан алуандығы бойынша екінші болып табылады. Оған Қазақстанныңөсімдіктер әлемінің100 тұқымдасына жататын шамамен үш мың түрі және он мыңнан асатын жапырақтар қамтылған. Онда өсімдік жабынының доминанттары, бағалы жемдік, улы,арамшөп, дәрілік, сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер таңдалып алынған. Жусан, қорық, таулы, дала және шөл өсімдіктерінің гербарийлері жеке топтастырылған.

Басқарма төрағасының орынбасары Медет Құмарғалиевтің айтуынша, Қазақстанда жерге орналастыру жүйесінде геоботаникалық зерттеулер және геобатаникалық карталар жасау өткен ғасырдың 50 жылдарынан бері жоспарлы жүргізілуде, ол Қазақстанның өсімдіктер әлеміндегі мұрасын сақтауға мүмкіндік береді. «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының құрылымына негізіне гербарий кіретін геоботаникалық картаны құрумен айналысатын жер кадастры ғылыми-өндірістік орталығы кіргендіктен, біз гербарий қорын жаңарту жұмысынәрдайым жүргізіп отырамыз. Қазіргі кезде алқапқа шығу алдында геоботаник мамандар гербарий бойынша оқу курстарынан өтіп, өсімдік түрлерімен танысады, оларды жүйелейді, ал барып келген соң оның қорытындысы бойынша гербарийді жаңа өсімдік түрлерімен толықтырады», - деді Құмарғалиев.

Сондай-ақ ол, БГҚ құрудың мақсаты өсімдіктер морфологиясын, олардың георафиялық, экологиялық және жекеше өзгермелілігінзерттеу; кез-келген аумақтағы өсімдік әлемінің құрамын құжаттандыру, сондай-ақ өсімдіктердің жеке түрлерін (аймақтарға) тарату; белгілі бір кезеңде өсімдіктің өзгеруі жайлы толық мәліметтер жинау болып табылады.

Мемлекеттік корпорацияда Энглер жүйесі бойынша сандық гербарий құрылып, қораптарда орналасқан өсімдіктерді тез табу үшін каталог жасалған.Жақын уақытта гербарийді облыстар бойынша цифрландыру жүргізілетін болады және жемдік, бал-шырынды, дәрілік және сол сияқты шаруашылық маңызы бойынша өсімдіктер іріктеліп алынады.

Бірыңғай гербарий қорындағы өсімдіктердің толық флористикалық тізімін құру үшін Астана қаласы мен Қарағанды облысынан гербарийлер жеткізілген және аллдағы уақытта солтүстік аймақтағы өсімдіктер түрлерімен толықтырылатын болады. Келешекте Бірыңғай гербарий қорыныңақпараттық-копмьютерлік деректер базасын құру жоспарлануда.

Қазіргі таңда «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының гербарийлерін магистранттар, докторанттар, биологиялық, ауыл шаруашылығы және географиялық мамандықтардың ғылыми қызметкерлеріжаңа жиналған өсімдік даналарын нақтылау және анықтау, жекелеген аймақтардың флорасын құру және тақырыптық көрме жүргізу үшін қолдануда.

Қазан айында мемлекеттік корпорацияның біріңғай гербарий қорын құру«Мәңгілік мұра» жобасы шеңберінде Қазақстан Республикасы Тәуелсіздгінің 25 жылдығы құрметіне өтіп жатқанын атап айтамыз.

 


Баланың туылуы бойынша мемлекеттік қызметтердің толық спектрін енді Қазақстанның перзентханаларында ресімдеуге болады

 рисунок

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы жаңа пилоттық жобаны іске қосты, бұл жоба шеңберінде баланың туылуын тіркеуді, бала туу мен оның күтіміне жәрдемақы тағайындауды, босану және жүктілікке байланысты табысын жоғалтқан жағдайдағы әлеуметтік төлемдерді ресімдеуді, сондай-ақ баланы балабақша кезегіне қоюды жас аналар перзентханада жүзеге асыра алады. Композитті қызмет көрсету барлық 4 қызметке бір уақытта перзентханада өтініш қабылдауды білдіреді.

«Естеріңізге сала кетейік, осы жылдың наурыз айында Әділет министрлігі баланың туылуын тіркеу бойынша мемлекеттік қызметтер стандартына азаматтар баланың туылуын тіркеуге өтінішті 3 жұмыс күні ішінде берулері тиіс деген өзгерістер енгізген. Қазақстандықтарға қолайлы болу үшін осы және оған ілеспе қызметтерді композиттік түрде көрсету мүмкіндіктерін қарастырдық. Бұл қазақстандықтардың өмірін жеңілдетіп, уақыттарын үнемдейді» - деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Медет Құмарғалиев.

Құмарғалиевтің айтуынша, композит «Баланың туылуын тіркеу, оның ішінде азаматтық ахуал актілері жазбаларына өзгерістер, түзетулер мен толықтырулар енгізу», «Бала туғанда берілетін және бала күтімі бойынша жәрдемақыларды тағайындау», «Әлеуметтік тәуекелдер жағдайларына әлеуметтік төлемдер тағайындау: еңбекке қабілеттілігін жоғалту, асыраушысынан айырылу, жұмысынан айырылу, жүкті болу мен босануға байланысты табысынан айырылу, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты табысынан айырылу, бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айырылу» және «Мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейін) балаларды балалар мектепалды ұйымдарына жіберу үшін кезекке қою» қызметтеріне қатысты болып табылады.

Дайын болған туу туралы куәлікті ата-аналар, құжат тапсырған күнді есептемегенде, 2 жұмыс күні ішінде халыққа қызмет көрсету орталықтарынан алуларына болады, ал жәрдемақыны тағайындау туралы ақпарат клиенттің ұялы телефонына sms-хабарландыру арқылы түседі. Сонымен қатар, қазақстандықтар балабақша кезегін egov.kz  электронды үкімет порталынан немесе мемлекеттік корпорацияның фронт-офистеріндегі  «Connection Point» өз өзіне қызмет көрсету секторлары арқылы көрулеріне болады.

Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы 8 айда 24 миллионнан астам мемлекеттік қызметтер көрсетілген, оның 235 мыңнан астамы туу туралы куәлік беру болып табылады.

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы»

 коммерциялық емес акционерлік қоғамының  баспасөз қызметі 

БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ   

2016 жылғы 30 сәуір                                                                                        Орал қ.    

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының қызметкерлері сенбілік өткізді

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы қызметкерлері сенбілікке шықты. Облысты тазарту мен көгалдандыруға мемлекеттік корпорацияның 430 қызметкері қатысты.   

«Біз жаңа құрамда жалпы қалалық сенбілікке алғаш рет қатысып отырмыз, - деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы - «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің директоры Марат Бассаров. - Бүгін біз облыстық орталықтардың аумақтарын тазартуға және ағаштар отырғызуға қатысып қана қоймай, сондай-ақ  бұрын жеке-жеке жұмыс жасаған төрт ұйымның ұжымын біріктірдік».

Сенбілік барысында мемлекеттік корпорацияның қызметкерлері көшелерді, туған қаласы мен аудандарының бақтары мен саяжайларын тазартып, 400  көшет отырғызды, қоршау мен бордюрлерді ақтады. Бүгін барлығы да: инспекторлар, заңгерлер, экономистер және департаменттердің директорлары тең деңгейде жұмыс жасады. Өз қаласының, ауылының таза болуына әрқайсысы да үлес қосқысы келді.

«Бүгін Мемлекеттік корпорацияның ауқымын алғаш рет сезіндім», - деді «Жылжымайтын мүлік орталығы» департаментінің мұрағат бөлімінің басшысы Айгүл Аминова, - Әрине, мен біріккеннен кейін штат қызметкерлерінің саны  көбейіп, 700 астам адам болғанын естідім, алайда дәл осылай болады деп күтпеген едім. Бүгін алдағы болашақта орасан зор жұмыс атқарғалы тұрған өзіміздің жаңа әріптестерімізбен бетпе-бет танысу мүмкіндігі болды».

«Жер кадастры ғылыми-өндірістік-орталығы» РМК, «Жылжымайтын мүлік орталығы» РМК, «Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» РМҚК және  «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК-ларды қайта ұйымдастыру жолымен құрылған «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы 2016 жылғы 11 сәуірде өз қызметін бастап кеткендігін еске саламыз.

Мемлекеттік корпорацияны құруға барлық бизнес-процестерді оңтайландарып, автоматтандыру негіз болды, яғни: қызмет көрсету уақытын қысқарту және құжаттар тізімін азайту. Алғашқыда «Азаматтарға арналған үкімет» 522 қызмет көрсетсе, келесі этапта 700-ден астам мемлекеттік қызмет көрсетпек.

рисунок

рисунок

рисунок

рисунок

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ

филиалы - «Халыққа қызмет көрсету

орталығы» департаментінің

Баспасөз қызметі

 


Хабарландыру!

Құрметті ауыл тұрғындары! 2016 жылдың 2-тоқсанына Мобильді ХҚКО кестесін жария етеміз.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы - «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Шыңғырлау аудандық бөлімінің Мобильдік ХҚКО-ның 2016 жылдың IІ тоқсанына арналған іс-сапарға шығу кестесі (xls, 36 Kb)

 
БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ 

2016 жылғы 29 қаңтар                                                                                   Астана қ.

 

ХҚКО-ларда экстернмен оқуға рұқсат алуға болады

 рисунок

«Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанындаоқуғарұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы алуға болады. Қызмет 15 жұмыс күні ішінде тегін көрсетіледі. Бұл ретте өтінішті қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

Экстернат нысанында оқуға өтініш беру үшін тіркеу орны бойынша ХҚКО-ға жүгіну керек. Денсаулық жағдайы бойынша жалпы білім берумекемелерінде оқуға мүмкіндігі жоқ немесе уақытша шетелде тұрып жатқан, сондай-ақ оқуын уақтылы аяқтамаған оқушылар экстернат нысанында оқи алады.

«Егер бала 18 жасқа толған болса, ол рұқсат беруге өтініш бере алады. Кәмелет жасқа толғанға дейін олардың мүддесін ата-аналары немесе заңды қамқоршылары білдіреді», - деп атап өтеді «ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташева. - Айтпақшы, уақытыңыз шектеулі болса, ХҚКО-ға кезекті электрондық үкімет порталы арқылы брондауға болады. Бұл үшін сізге электрондық цифрлық қолтаңбаның керегі де жоқ. ЖСН-ды енгізіп, қызметті алғыңыз келетін ХҚКО-ны көрсетсеңіз жеткілікті».

Қызметті алу үшін өтінішті толтыру керек, сол сияқты өзіңізбен бірге мынадай құжаттар болсын: дәрігерлік-консультативтік комиссияның қорытындысы; 1/е нысаны,  соңғы оқыған сыныбындағы үлгерім табелінің көшірмесі және көрсетілетін қызметті алушының туу туралы куәлігінің көшірмесі (2008 жылға дейін туылған болса), сондай-ақ салыстыру үшін түпнұсқа. Қажет болған жағдайда білім алушының ата-анасының немесе оларды алмастыратын адамдардың уақытша шетелде тұруы туралы анықтама, шетелде оқитынын растайтын құжат керек болуы мүмкін.

15 жұмыс күнінен кейін сіз ХҚКО-да экстернмен оқуға дайын рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды ала аласыз. Айта кетейік, 2015 жылы Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы осындай 130 рұқсат берілді.

БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

Білім туралы құжаттарды ХҚКО-ларда апостильдеуге болады

 рисунок

Білім туралы құжаттарға Халыққа қызмет көрсету орталықтары және электрондық үкімет порталы арқылы апостиль қоюға болады. Бұл мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Қазақстан Республикасы білім беру, ғылым органдарынан және оқу орындарынан шығатын ресми құжаттарды апостильдеу" деп аталады.

«ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет қорытындысын Астана тұрғындары 5 жұмыс күнінен кейін ала алады, ал басқа өңірлердің тұрғындары үшін бұл мерзім күнтізбелік 30 күнді құрайды. Қабылдау күні қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

Білім туралы құжаттарды апостильдеу ақылы - 0,5 АЕК. Оған ақы төлеуді екінші деңгейлі банктер және Казпочта кассасы арқылы жүргізуге болады. Өтінішті портал арқылы ресімдеу кезінде ақы төлеу электрондық үкімет шлюзі арқылы жүзеге асырылады.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініш беру үшін өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжат; апостильдеу үшін ұсынылатын құжаттың түпнұсқасы және мемлекеттік бажды төлеу туралы түбіртек болуы керек.

Көрсетілетін қызметті алушы толық құжаттар топтамасын ұсынбаған жағдайда қызметті ұсынудан бас тартылуы мүмкін.  


БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ 

2016 жылғы 25 қаңтар                                                                                                 Астана қ.

 

Субсидиялауға өтінімді қазақстандықтар енді ХҚКО арқылы бере алатын болады

 рисунок

Ауыл шаруашылығы саласында субсидиялауды жеке және заңды тұлғалар Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы ресімдей алады.  Бұрын осы қызметтерді ресімдеу үшін белгілі бір кесте бойынша көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне тікелей жүгіну талап етілсе, енді қазір қызметтер ХҚКО арқылы қолжетімді болып отыр, оның ішіндегі үшеуіне электрондық үкімет порталы арқылы қол жеткізуге болады. Халыққа қызмет көрсету орталықтары субсидиялау бойынша мемлекеттік қызметтерге құжаттарды өздерінің қалыпты кестесі бойынша қабылдайды - аптасына 6 күн, түскі үзіліссіз таңғы сағат 9-дан кешкі сағат 8-ге дейін.

«ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуынша ХҚКО-лар арқылы субсидиялаудың 8 түрін алуға болады, олардың ішінде - а/ш өндірушілеріне су беру жөніндегі қызметтердің құнын; а/ш өнімдерін өңдеуге арналған гербицидтер мен биопрепараттардың құнын; асылтұқымды мал шаруашылығын дамытуды; жеміс-жидек дақылдарының және жүзімнің көпжылдық көшеттерін отырғызу және өсіру шығындарының құнын; тұқым шаруашылығын дамытуды; тыңайтқыштардың құнын; ауыл шаруашылық дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсіру шығындарының құнын, сондай-ақ өсімдік шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды субсидиялау.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімі әр түрлі - күрделілігіне қарай 6 жұмыс күнінен бастап 41 жұмыс күніне дейін созылады. Алайда, ХҚКО арқылы құжаттар топтамасын тапсырған кезде құжаттарды қабылдау күні бұл мерзімге кірмейтіндігін есте сақтаған жөн.

Қажетті құжаттар туралы электрондық үкімет порталының con.gov.kz  ресми сайты және 1414 тегін нөмірі бойынша бірыңғай байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы білуге болады. Субсидиялау жөніндегі қызметтер тегін көрсетіледі.

Халыққа қызмет көрсету орталықтарының құрылған сәтінен бастап мұнда ұсынылатын мемлекеттік қызметтер спектрі 212-ге дейін көбейді, ал бизнес-процесстерді оңтайландыру мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алуға қажетті құжаттар санын төмендетуге, сол сияқты ресімдеу мен кезек күту уақытын қысқартуға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу мерзімдерін азайтуға мүмкіндік берді. Бүгін елімізде 270 ХҚКО бөлімі жұмыс жасайды.

 


Шалғай елді мекендерде де қызмет көрсетеміз

 

Для поездок в отдаленные населенные пункты Западно-Казахстанской области Чингирлауского района с целью упрощения получения населением   услуг, оказываемых Центром обслуживания населения, 8 раз в месяц организуется группа сотрудников мобильного ЦОНа. Группа мобильного ЦОНа организует выезды в радиусе более 40 км от районного центра Чингирлауского сельского округа  Шынгырлау. В соответствии с приказом,  выезжают двое ответственных сотрудников отдела ЦОН по Чингирлаускому району совместно РГКП «ГЦВП» и АО «Казпочта» - Каражанов Адиль Болатович и Жолдыгалиев Тилектес  Гасырович. Группа мобильного ЦОНа предоставляет населению более 200 услуг. С начала 2016 года уже принято более 300 документов, в том числе следующие виды услуг: электронные услуги (адресная справка, справкHYPERLINK "http://egov.kz/wps/portal/Content?contentPath=/egovcontent/employment/employment_job_search/passport/e_004&lang=ru"аHYPERLINK "http://egov.kz/wps/portal/Content?contentPath=/egovcontent/employment/employment_job_search/passport/e_004&lang=ru" о наличии (отсутствии) судимости, справка о пенсионных отчислениях и др.), регистрация рождения, регистрация смерти и прочие. Мобильный ЦОН осуществляет визиты в такие аульские сельские округа, такие как Белогорский, Алмазенский, Лубенский и Карагашский. Встречи с населением проходят в сельских акиматах в назначенное заранее время. В случаях плохих погодных условий представителями мобильного ЦОНа составляются акты.

Таким образом, мобильный ЦОН - это, в первую очередь, специалисты, которые выезжают в отдаленные населенные пункты. Мобильный ЦОН осуществляет прием заявлений и выдачу уже готовых оформленных документов физическим и юридическим лицам.Маршрут составляется филиалом РГП «ЦОН» по ЗКО по согласованию со всеми акимами районов и сельских населенных пунктов.

Оказание услуг посредством мобильного ЦОНа, является реализацией задачи, поставленной Главой государства по обеспечению доступности государственных услуг широким слоям населения, в том числе, жителям отдаленных населенных пунктов. Представители мобильного ЦОНа проводят консультативную и разъяснительную помощь населению. Прием документов мобильный ЦОН ведет по тем же направлениям, что и в здании ЦОН, а именно: по линии регистрации и снятии с регистрационного учета по месту жительства граждан, документирование населения; по линии регистрации недвижимого имущества, по линии ЗАГС /напоминаем, что кроме повторных свидетельств и справок в настоящее время ЦОН ведет прием документов по выдаче первичных свидетельств о рождении детей, о расторжении брака по решению суда; и др. услуги оказываемые ЦОНом.

 


Мүмкіндігі шектеулі жандар ескерусіз қалмайды

В связи с переходом на новые форматы работы Центров обслуживания населения позволило повысить качество оказания государственных услуг для населения, упрощения процедуры их получения и доступности для различных широких слоев населения. Наряду с отдельными оборудованными отдельными местами для обслуживания лиц с ограниченными возможностями, семинарами по обучению сотрудников языку жестов, для лиц, не способных по состоянию здоровья получить услуги в зданиях ЦОНа, а именно инвалидов 1-2 групп организуются выезды на дом. Для получени. Для этого гражданину необходимо позвонить в Единый контакт-центр по короткому номеру «1414», сообщить свои данные, узнать перечень необходимых документов для получения услуги и оставить заявку. После чего будет определено удобное для заявителя время и сотрудник ЦОН выедет для оказания услуги. Выезжая на дом к лицам, подавшим заявку, сотрудником ЦОН осуществляется прием и выдача документов, предоставляется консультация по государственным услугам и при желании гражданина, его могут обучить, самостоятельному получению госуслуг через портал электронного правительства, получения ряда услуг посредством установки мобильного приложения,  а также выдать ему электронную цифровую подпись.

Оказание услуг, посредством вызда на дом, смогли оценить жители Чингирлауского района, Западно-Казахстанской области. Частыми клиентами вышеуказанной услуги являются Кутуев Равиль Рафикович, Нугманов Кайрат и Кива Владимир Павлович. Самыми популярными услугами, оказанными на дому стали информационныеБыли оказаны следующие виды услуг: адресные справки, справки о наличии (отсутствии) судимости, справка о наличии (отсутствии) недвижимого имущества и др. Так, Нугманов Кайрат, после консультации по пользованию мобильным  приложением «egov.kz»  сотрудником ЦОНа является активным его пользователем.

Инвалиды 1 и 2 групп могут получать услуги на дому с октября 2013 года. Таким образом, в плане создания «безбарьерного» общества для лиц с ограниченными возможностями ЦОНы шагнули далеко вперед: от оснащения пандусами и кнопками вызовов - к созданию мобильных групп для предоставления государственных услуг на дому.

 


Алда алар асу көп. ХҚКО дағы онды өзгерістер

С момента создания Центров обслуживания населения в 2007 году, было проведено немало реформ по совершентсвованию механизма оказания услуг и расширению спектра их напрвленности.

Для повышения эффективности работы Центров обслуживания населения в 2011 году проведено их слияние с инфраструктурой электронного правительства, а затем полная модернизация, в результате которой сократилось время обслуживания клиентов, внедрена система оценки качества работы сотрудников, а также реализована возможность бронирования времени посещения центра через портал электронного правительства.

В настоящее время открыты специализированные центры обслуживания населения по регистрации автотранспорта и выдаче водительских удостоверений (спецЦОН) в Алматы, Актау, Караганде, Астане, Таразе, Кызылорде, Павлодаре, Петропавловске, Талдыкоргане, Костанае и актобе.

В октябре 2015 года  Мажилис Парламента РК одобрил во втором чтении проект Закона «О внесении изменений и дополнений в некоторые акты РК по вопросам оказания государственных услуг».

В настоящее время через центры обслуживания населения оказывается 212 государственных услуг. На первом этапе госкорпорацией будет оказываться 522 государственные услуги, а на втором этапе более 700. Для отбора услуг будет создана межведомственная комиссия, в которую войдут представители всех государственных органов, оказывающих услуги. Одним из условий передачи услуг в госкорпорацию является их оптимизация и автоматизация.

После объединения предприятий в них будут применяться единые стандарты оказания госуслуг, действующие в ЦОНах. Например, если сейчас РГКП «ГЦВП» оказывает свои услуги с 9.00 до 14.00 часов, а НПЦЗМ с 9.00 до 18.30 часов, то в госкорпорации все услуги будут оказываться с 9.00 до 20.00 часов, включая субботу.

Кроме приема заявок на оказание услуги и выдачи готовых документов,  сотрудники госкорпорациибудут выполнять их обработку. Также для обеспечения доступа к гражданам, проживающим в отдалённых сельских населенных пунктах, будет использована инфраструктура АО «Казпочта».

В настоящее время законопроект направлен на рассмотрение в Сенат Парламента РК.

Начиная с 2007 года и по сегодняшний день осуществляется реформирование Центров обслуживания населения. Справедливости ради, стоит отметить об успешной реализации предпринятых шагов по совершенствованию ЦОНв. Основным идентификатором роста и улучшения качества оказания услуг являются положительные отзывы клиентов Центров обслуживания населения.

 


Электронді үкімет порталының мүмкіндіктері мол

Для благоприятного взаимодействия между государтвом и его гражданами, государство ориентируется на нужды и потребности граждан и выстраивает свою политику первоначально исходя из интересов граждан. Государство, взаимодействие с которым будет простым, понятным и доступным - государство для людей. Наглядным примером является взаимоотношения в нашей Республике. Концепция электронного правительства в Казахстане была создана для комфортного и доступного взаимодействия граждан и Республики.

Создание электронного правительства было необходимо для того, чтобы сделать работу органов власти более эффективной, открытой и доступной для граждан. Раньше каждый государственный орган «жил своей жизнью» и мало соприкасался с остальными, а гражданам приходилось обходить множество инстанций, чтобы собрать всевозможные справки, подтверждения и прочие бумаги. Все это превращало процесс получения одной услуги в бесконечную ходьбу по учреждениям. Теперь с этим покончено, благодаря проектам электронного правительства.

Таким образом, электронное правительство - это единый механизм взаимодействия государства и граждан, а также государственных органов друг с другом, обеспечивающий их согласованность при помощи информационных технологий. Именно этот механизм позволил сократить очереди в государственные органы и упростить и ускорить получение справок, свидетельств, разрешительных документов и многого другого.

Портал электронного правительства представляет широкий спектр услуг, которые можно получить как дома, так и в специально отведенных уголках самообслуживания в зданиях ЦОНа. среди услуг можно отметить следующие - оплата коммунальных услуг и штрафов онлайн, регистрация бизнеса, постановка и дальнейший контроль за очередью ребенка в садик, оплатить государственные пошлины за получение удостоверения личности,  паспорта или оплатить пошлину за прописку, как альтернатива огромным очередям в банках и Казпочте.

За время своего существования электронное правительство Республики Казахстан преодолело четыре этапа становления и развития, было позитивно принято и высоко оценено мировым сообществом - об этом свидетельствуют высокие позиции в международных и республиканских рейтингах, номинации в конкурсах. Степень развития казахстанского электронного правительства оценивается как «развивающиеся» (emerging leaders) и считается одним из самых успешных.

 


ХҚКО ға келіп өзіңізге өзіңіз қызмет алыңыз

Connection-центр, или по-другому Сектор самообслуживания представляет собой компьютеризированный пункт, в котором каждый человек самостоятельно может получить любую электронную госуслугу на портале электронного правительства. Сектор самообслуживания дает возможность сделать это быстро и без очереди. Для этого в секторе самообслуживания есть компьютер, принтер, сканер и картридер. Последнее устройство нужно для того, чтобы считывать ЭЦП с удостоверения личности. Человек, который с техникой на "ты", может быстро оформить услугу сам. Если же гражданин испытывает затруднения при работе на портале, ему поможет консультант. Connection-центр создан специально для тех, у кого нет возможности выйти в Интернет в домашних условиях.

Получать электронные государственные услуги на портале egov.kz могут только те казахстанцы, которые имеют электронно-цифровую подпись (ЭЦП). Она записывается на электронные чипы на удостоверения личности, имеющие в наличии чипы. Для того чтобы на ваше удостоверение личности записали ЭЦП, нужно прийти в ЦОН по месту жительства и написать заявление. Данная услуга бесплатная. Получить ЭЦП можно в течение 5 минут. Ну, а дальше человек выбирает сам: либо получает все услуги дома, либо в Секторе самообслуживания в ЦОНе.

Идеальным вариантом является наличие  ЭЦП в двух экземплярах: на флэш-карте и на удостоверении личности. Если вы забудете дома удостоверение - пригодится флэш-карта, и наоборот.

Другими словами, электронная цифровая подпись - это аналог собственноручной подписи. ЭЦП используется для придания электронному документу юридической силы, равной юридической силе документа на бумажном носителе, подписанного собственноручной подписью правомочного лица и скрепленного печатью.

До сих пор, увы, в нашем обществе совсем немногие понимают, что такое электронная цифровая подпись. Некоторые понимают под этим отсканированный графический образ ручной подписи. Другие думают, что это некая цифровая метка, подобие печати. Кстати говоря, они почти правы. На самом же деле ЭЦП - это преобразование информации с использованием средств криптографической защиты, закрытого ключа. Это позволяет распознавать истинного владельца сертификата ключа подписи и выявить отсутствие искажения информации в электронном документе.

Стоит отметить, что количество граждан, которые используют  Connection-центр с каждым годом возрастает, в связи с регулярным совершенствованием и расширением спектра оказываемых услуг. В настоящий момент пользователи уголка самообслуживания могут получить свыше 200 услуг.

 

 

2015 жыл

2014 жыл